Ga direct naar de inhoud.

Woonnet Haaglanden opent centraal informatiepunt voor woningzoekenden

foto Woonnet Haaglanden opent centraal informatiepunt voor woningzoekenden

Op donderdag 4 juni opent Woonnet Haaglanden een klantcontactcentrum (KCC) voor woningzoekenden. Vanaf die dag kunt u telefonisch contact opnemen met medewerkers van Woonnet Haaglanden. U kunt hier terecht met al uw vragen over het zoeken naar een sociale huurwoning in de regio Haaglanden.

Op de website van Woonnet Haaglanden adverteren de 15 corporaties, waaronder Wonen Wateringen, in de regio hun beschikbare woningen. Bij Woonnet Haaglanden staan ruim 147.000 woningzoekenden ingeschreven. Ongeveer de helft hiervan is actief op zoek naar een andere woning. Jaarlijks komen er ongeveer 8.000 woningen beschikbaar. Dat is te weinig om iedereen op korte termijn van een woning te voorzien. Daarom bouwen corporaties nieuwe woningen. En helpen we mensen te verhuizen naar woningen die beter bij hun situatie passen. Bij de spannende zoektocht naar een nieuwe woning komt een hoop kijken. Daarom willen we u graag een goed en duidelijk beeld geven wat er wel en niet mogelijk is.

Bij het KCC voor woningzoekenden kunt u met al uw vragen over het zoeken naar een sociale huurwoning in Haaglanden terecht. Het KCC is op maandag tot en met donderdag geopend van 09:30 uur tot 17:00 uur.

Voor vragen over uw huidige woning of reparatieverzoeken kunt u bij Wonen Wateringen terecht via 0174 293 650 of info@wonenwateringen.nl.

Vragen?

Vanaf 4 juni is het KCC telefonisch bereiken op het telefoonnummer 088 -4887 000 (of keuzeoptie 2 via ons telefoonnummer 0174 293 650) Wilt u uw vraag liever schriftelijk stellen? Dan kunt u het contactformulier op de website www.woonnet-haaglanden.nl invullen.

« terug