Ga direct naar de inhoud.

De eerste 'klusbon' is verloot!

foto De eerste 'klusbon' is verloot!

Wonen Wateringen vindt het van belang van haar huurders te weten wat zij vinden van de afhandeling van reparatieverzoeken. Wij denken dat onze dienstverlening daarin mogelijk beter kan en horen graag wat u van onze afwikkeling van reparatieverzoeken vindt. Vanaf begin juni zijn we dit proces dan ook gaan meten.

Wanneer er sprake is van iets dat gerepareerd moet worden, dan geven onze huurders dit aan bij Wonen Wateringen. Vervolgens schakelen wij Vehoec aannemers in om de reparatie uit te voeren. Maar wat is de tevredenheid van huurders over de kwaliteit van dienstverlening met betrekking tot de processen van afhandeling en uitvoering? En waar kunnen wij het beter doen? Denk hierbij aan onze bereikbaarheid, reactiesnelheid, het nakomen van afspraken, kwaliteit van de reparatie en de klantvriendelijkheid van de servicemonteur.

Beknopte enquête
Om deze aspecten in kaart te krijgen zal Vehoec aannemers na elke uitgevoerde reparatie een kleine enquête bij de huurder achterlaten op een retourkaart. Op deze kaart staan onder andere een en een

Geeft een huurder aan niet blij te zijn met de wijze van handelen, dan nemen wij altijd even telefonisch contact op. De reacties worden door Wonen Wateringen verwerkt. Op een later moment vertellen wij u in Kwartier welke verbeteracties door ons worden ingevoerd.

Doe mee aan onze verbeteractie!
Help ons verbeteringen aan te brengen! Is er een reparatie bij u uitgevoerd, stuur ons dan de retourkaart. Voor u een kleine moeite, voor ons van groot belang. En... onder de reacties verloten wij elke maand een klusbon van 10 euro.

Eerste klusbon verloot
In de maand juni hebben wij al veel retourkaarten mogen ontvangen, waarvoor dank. Onder de inzendingen van juni hebben wij een retourkaart getrokken. De winnaar van deze loting is geworden de familie Neeleman. Zij hebben op donderdag 7 juli de klusbon in ontvangst genomen.



« terug