Ga direct naar de inhoud.

Reparatieverzoek

Zo dient u een reparatieverzoek in

Gaat er iets stuk in uw woning? Dan kunt u op Wonen Wateringen rekenen. Hoe snel we in actie komen, heeft vooral te maken met de aard van de reparatie. Is het iets wat spoed vraagt? Dan staan we dag en nacht voor u klaar. Kan het even wachten? Dan plannen we in overleg met u een afspraak in met onze technische dienst om het ongemak voor u te verhelpen.

Zodra uw reparatieverzoek bij ons binnenkomt, bekijken we voor wiens rekening de uitvoering is. Dat zal in de regel Wonen Wateringen zijn, maar het kan ook zijn dat de kosten voor u zijn. In dat geval hoort u dat van ons. U kunt dan kiezen of u de reparatie zelf uitvoert of uitbesteed aan Wonen Wateringen of een bedrijf waar we nauw mee samenwerken.

Reparatieverzoek indienen

Heeft u een reparatieverzoek? Bel 0174 - 293 650 (24 uur per dag, 7 dagen per week) of kom even langs in de Wonen Wateringen Winkel. Dan plannen we samen met u direct een datum in. Geen spoed? Dan kunt u uw verzoek ook e-mailen naar onderhoud@wonenwateringen.nl.

Storing in de cv of verstopte afvoer?

Voor een storing in de centrale verwarming kunt u contact opnemen met Energiewacht, telefoonnummer 088-555 3000. Voor een verstopping in een afvoer of het riool kunt u contact opnemen met de Riool Reinigings Service (RRS), telefoonnummer 0800 - 099 13 13.

 

Downloads met meer informatie