Ga direct naar de inhoud.

Klacht - Compliment

Tip of compliment

Heeft u een tip voor ons? Of bent u uitermate tevreden over ons werk of een van onze medewerkers? Dan horen wij dat graag.

Niet tevreden

We doen ons uiterste best om u als woningzoekende of huurder zo goed mogelijk te helpen. Dat mag u van ons verwachten. Maar toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening. Laat het ons weten!

Niet tevreden? Laat het ons weten!

Bent u het niet eens met de manier waarop u bent geholpen? Of bent u het niet eens met het besluit dat is genomen?

Hieronder leest u wat u kunt doen:

  1. Bespreek eerst uw klacht met de betreffende medewerker. De medewerker zal proberen om een oplossing te zoeken. We hopen dat we uw klacht zo kunnen verhelpen.
    Vindt u dat uw klacht nog steeds niet is verholpen of bent u het niet eens met onze beslissing? Lees dan in stap 2 wat u kunt doen.
  2. Stuur een e-mail of brief met uw klacht naar: Wonen Wateringen, Dorpskade 25, 2291 HN Wateringen |  info@wonenwateringen.nl

Omschrijf zo duidelijk mogelijk wat uw klacht is en wat u van ons verwacht. U krijgt binnen twee weken een schriftelijke reactie van ons. Tussentijds kunnen wij contact met u opnemen als er meer informatie nodig is.

Bent u ook nu niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u stap 3 overwegen. 

3.a.      Gaat uw klacht over onze dienstverlening? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland. Dit kan door een e-mail of een brief te sturen naar de Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland.  De Klachtencommissie geeft een advies, op basis waarvan Wonen Wateringen een besluit neemt.

3.b.      Gaat uw klacht over de woonruimteverdeling/ woningtoewijzing? Dan kunt uw klacht voorleggen aan de Regionale Klachtencommissie Woonruimteverdeling Haaglanden. Dit kan door het klachtenformulier op de website in te vullen. Meer informatie vindt u op de website.                                                            

3.c.       Heeft u een klacht over huurprijs, huurverhoging, huurverlaging, servicekosten, kosten voor nutsvoorzieningen, de energieprestatievergoeding, onderhoud en woningverbetering? Vraag de Huurcommissie een uitspraak te doen over uw klacht. Dit kan alleen als u de klachtenprocedure - stap 1 t/m 2 - al heeft gevolgd. De huurcommissie gaat niet over woonruimteverdeling.

« terug